DortmundJembatan boarding tetapApa yang harus diberi perhatian semasa memilih

  • masa pelepasan:2024-04-22 11:07:33
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:550
  • Penerangan pantas:

    Dortmund, perkhidmatan, penyelesaian di lokasi, perlu menggunakan tongkat sokongan untuk menyokong plat penyesuaian, mencegah obj

Kandungan artikel
perkhidmatan, penyelesaian di lokasi, perlu menggunakan tongkat sokongan untuk menyokong plat penyesuaian, mencegah objek-objek lain dan pegawai daripada bertentangan dengan tongkat sokongan, dan menghindari kemalangan.

Pengecualian: Pengurangan muatan boleh menghapuskannya.

ComalapaSistem elektrik jambatan pengangkutan dipenuhi dengan indikasi kesalahan untuk perlindungan bawah kabel dengan papan perlindungan kaki anti tekanan di platform.

Panjang yang boleh disesuaikan rantai kabel boleh mudah menggantung trak, memastikan jambatan dan trak selalu sesuai dengan ketat.

Apabila menggantikan minyak hidraulik, kadang-kadang minyak hidraulik yang lemah juga boleh menyebabkan bunyi di jambatan boarding hidraulik, serta bunyi apabila stesen pam masuk ke udara.


DortmundJembatan boarding tetapApa yang harus diberi perhatian semasa memilih



Dari dua titik di atas, kita boleh tahu bahawa apabila parkir di jambatan boarding bimbit, kita juga perlu memberi perhatian kepada peraturan parking yang berkaitan. Jembatan naik bimbit mempunyai volum yang besar dan menguasai ruang yang besar yang menyebabkan parkir menjadi masalah besar. Oleh itu, penyimpanan dan penyimpanan betul jembatan naik bimbit adalah sangat penting.

terdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdterdbagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi bagi e dan valv throttle dipasang pada selang hidraulik atau selang hidraulik. Ia bergerak secara lembut dari keadaan lengkung ke keadaan mengufuk apabila naik jembatan atau dari keadaan mengufuk ke keadaan lengkung apabila menyala. Struktur ia mudah dan tidak memerlukan kuasa,DortmundPaksi penerbangan tetap hidraulik, menghindari kesan pada kenderaan muatan.

Gerakkan tangan untuk mengangkat jambatan papan ke tinggi bekas.

Mengikuti keajaibanJembatan penerbangan tekan hidraulik boleh dibawa: Ia adalah jenis yang digunakan secara luas, sesuai untuk tempat dimana muatan, muatan, dan pengangkutan tidak ditetapkan atau bergerak; Jembatan penerbangan tekanan hidraulik bergerak: sesuai untuk barang yang tetap dan tidak bergerak seperti port platform kargo, gudang, dll.

Kedua, pemasangan jambatan naik mesti memerlukan pegawai yang mengalami pengalaman dengan pengalaman pemasangan dan kemahiran tertentu, atau mempunyai sijil teknikal profesional yang dikeluarkan oleh unit yang berkaitan, untuk memastikan pemasangan yang masuk akal, saintifik dan panjang. Lupakan pemasangan dan penyahpepijatan berulang yang boleh mempengaruhi penggunaan.

Apabila menggantikan minyak hidraulik, kadang-kadang minyak hidraulik yang lemah juga boleh menyebabkan bunyi di jambatan boarding hidraulik, serta bunyi apabila stesen pam masuk ke udara.


DortmundJembatan boarding tetapApa yang harus diberi perhatian semasa memilih



Apabila mengesahkan bahawa bibir ditetapkan pada bekas, tarik hook keluar untuk ikat ke dalam bekas, ketatkan rantai untuk memastikan ia tidak melepaskan, dan tekan blok brek di kedua-dua sisi. Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Tinggi platform operasi pemuatan dan membuang ditetapkan, operasi selesa, keselamatan dan kepercayaan, penampilan indah, menjadikannya peralatan kerja tinggi dengan keselamatan dan efisiensi kerja yang lebih baik.

Pipa minyak hidraulik: paip goma mata besi dua lapisan tekanan tinggi.

DortmundPemacu hidraulik penuh, mudah beroperasi dan boleh dipercayai beroperasi; Plat bibir disambung ke platform menggunakan lengkap lengkap lengkap, yang mempunyai kekuatan tinggi dan kepercayaan yang baik; Adopting imported sealing components to ensure excellent sealing performance of the hydraulic system; Mengadopsi stesen hidraulik modular terintegrasi yang diimport, dengan prestasi penutup yang baik dan hidup perkhidmatan panjang; Kekuatan tinggi; U” Rancangan cahaya bentuk boleh memastikan muatan tinggi dan operasi jangka panjang tanpa deformasi; Mengadopsi plat baja berpotensi anti slip untuk memastikan prestasi anti slip yang baik platform; Pasang rok kaki anti berguling di kedua-dua sisi untuk mencegah cedera tak sengaja disebabkan oleh platform kaki; Dipersediakan dengan tongkat sokongan untuk memastikan keselamatan pegawai penyelamatan memasuki dalaman jambatan papan naik untuk penyelamatan,DortmundJembatan naik jenis otomatik,DortmundTruck boarding bridge, jambatan papan gerak bergerak adalah jenis jambatan papan bergerak yang boleh ditarik oleh forklift, traktor, dll. Ia dikembangkan dengan menggabungkan teknologi bingkai trak trek rata. Bagian depan disediakan dengan rod a universal bertugas berat dan roda trak yang boleh dipotong ke kedua- dua sisi. Apabila pergerakan diperlukan, roda universal boleh dipotong ke ujung bawah dan roda trak boleh dipasang, Ia boleh dengan mudah dan mudah mencapai pergerakan tarikan.

Pipa minyak hidraulik: paip goma mata besi dua lapisan tekanan tinggi.

Pengeluaran: Tambah minyak hidraulik yang cukup untuk menghapuskan masalah.


DortmundMaklumat produk lain
  • Hamburg-HarburgPaksi penerbangan tetap hidraulikApa syaratnya

    Hamburg-HarburgPaksi penerbangan tetap hidraulikApa syaratnya

  • Hamburg-HarburgPlatform angkat bimbitLaraskan dasar pedagang

    Hamburg-HarburgPlatform angkat bimbitLaraskan dasar pedagang

  • Hamburg-HarburgLift tahapStatus pasaran industri

    Hamburg-HarburgLift tahapStatus pasaran industri

  • AtyrauTransformer 10KVBerorientasikan pelanggan

    AtyrauTransformer 10KVBerorientasikan pelanggan

  • JinyuanPlatform angkat hidraulik tetapApakah kemahiran pada musim sejuk

    JinyuanPlatform angkat hidraulik tetapApakah kemahiran pada musim sejuk

  • JinyuanTanda jembatan naik bimbitPenyesuaian program

    JinyuanTanda jembatan naik bimbitPenyesuaian program

  • Hong KongPlatform type hydraulic boarding bridgeMelegakan tekanan kewangan

    Hong KongPlatform type hydraulic boarding bridgeMelegakan tekanan kewangan

  • Hong KongPlatform angkat bimbitKaedah penjualan

    Hong KongPlatform angkat bimbitKaedah penjualan

  • segera:Peringatan: Maklumat DortmundJembatan boarding tetapApa yang harus diberi perhatian semasa memilih memberi anda DortmundJembatan boarding tetapApa yang harus diberi perhatian semasa memilih oleh syarikat kami, perkhidmatan DortmundJembatan boarding tetapApa yang harus diberi perhatian semasa memilih dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk DortmundJembatan boarding tetapApa yang harus diberi perhatian semasa memilih, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian DortmundJembatan boarding tetapApa yang harus diberi perhatian semasa memilih. DortmundJembatan boarding tetapApa yang harus diberi perhatian semasa memilih di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di DortmundJembatan boarding tetapApa yang harus diberi perhatian semasa memilih, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!